Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок магазину.

Умови повернення для товарів належної якості
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості
Обмін товару або повернення грошей відбувається упродовж 14 днів після купівлі.

Згідно з законом "Про захист прав споживачів" покупець може:

1. Обмінювати товар належної якості.
2. Повернути товар належної якості.
3. Повернути або обміняти товар належної якості.

Який товар підлягає обміну:

1. Товар, у якого є чек;
2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, який не був у вживанні;
3. Товар після купівлі якого не минуло 14 днів.

Процедура повернення й обміну товару належної якості:

1. Повідомити про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомити № декларації відправленої посилки та номер банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару упродовж трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар;
4. Якщо товар не відповідав опису з вини продавця, доставку в обидва боки оплачує продавець.

Процедура повернення товару неналежної якості:

1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару упродовж трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар;
4. Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.

Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту, також за фізичною адресою - 02121, вул. Автопаркова 7, Київ. 

Повернення коштів здійснюється після отримання товару.

Повернення коштів здійснюється на картку.

Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти продавцем.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.